Stockholm calling

Varit i Stockholm större delen av dagen och hälsat på Marie med familj. Nu är jag jättetrött av någon anledning? Kanske är lilla lekbusen Ellas fel, men henne kan man ju inte skylla på. Hon är ju trots allt världens sötaste lilla tjej :>
Strax blir det sova i alla fall för min del, imorn är det massor av saker som ska göras! Läkarbesök, sjukgymnast, informationsmöte på nya IKEA, you name it. Sen en fika med Sebbe som jag ska försöka klämma in. Kan ju inte klaga på att jag inte har något att göra i alla fall?


Bilder från när jag var ute i spåret igår kväll, har man liv när man powerwalkar klockan åtta en lördag kväll? Näe... Men, mysii solnedgång åtminstone!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0