September i april

September igår var kult! Både sällskapet och kvällen i allmänhet. Eller ahh, åtminstone till efter Seppan intagit scenen då min mage inte ville sammarbeta med mig längre. Usch. Sen har jag påmint mig själv varför jag inte ska förtära alkohol, förhoppningsvis kommer jag ihåg det nästkommande helgerna. Blöh. Men räknar man bort det så blev kvällen helt klart godkänd!

Idag blir det fullt upp, ska till Ida strax och hämta mina grejer. Väl hemma ska jag och pappa börja med garderobisen, ska leka med Hanna efter det och ikväll ska jag hem till Elina och sleep-ovah. Vår färd till Linköping och dess äventyr börjar klockan 5.00 imorn. Uhh....



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0