It's (was) friday

Tänkte på Rebecca Blacks låt när jag skrev rubriken, haha. Även om låten inte är så mycket till superhit har hon ju ett snyggt namn i alla fall ;> Hehe.
Idag har jag hur som helst jobbat på kära IKEA, gick suuuiper fort. Tiden bara sprang iväg, precis som jag gjorde efter jobbet. Ba kriga genom halvmilen på Björnön, trots skakigt knä på slutet. Go me!  Har även varit på grand opening av The House (nya ungdomshänget á la Lifecenter). Var trevligt och kult, kom ju liksom till semifinalen på Guitar Hero turneringen! Woop woop.
Just nu sitter jag bara och låter min brun-utan-sol absorberas in i huden. Imorn blir det Valborgfirande i Uppsala med Oliven, då vill jag icke vara blek! Sen har jag ätit årets första "riktiga" (haha ej frystköpta med andra ord) jordgubbar! Mummms.




Sluuut.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0