Hektiskt schema

*Sjukgymnasten imorse, eller tortyrkammaren som jag kallar det för tillfället. Ej okej att trycka ut muskelknutar (ont om inte annat). Kan inte de bara försvinna av sig själva?
*Åkt och pysslat om min lilla skadehäst som var ännu mer svullen i benet idag. Pluttis ♥
*En tripp till staden för lite Vivaldisallads-picknick (inge långt ord) i Vasaparken med Danni och Matilda. Myspys.
*Gick en vända på stan senare och "råkade" köpa ett snyggt linne på Monki. Lite kan man väl få skämma bort sig ibland va.
*Friskis-passat med Marre på kvällskvisten, nu bliree träningsvärk imorn. Så det ska va, beach 11 woop woop.

Strax ska jag sova, imorn har jag massor (en del saker i alla fall) att göra. Så underbart att slippa ha tråkigt nu för tiden!


Skönt med vårsol.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0