Godmorning sunshine

Har inte sovit nå bra alls inatt tiiiep. Drömde bara massa om IKEA kassor, kanske för att jag ska sitta i kassan idag och typ bävar deluxe för det?! Felslag hej hej. Nåja, tur att det finns tre kassor till om folk skulle tröttna på att betala hos mig... Undra hur detta ska gå.
Nånting jag mer undrar är vad jag gör hemma just nu, borde vara i stallet istället. Ska hinna leka med hästis också innan jobbet i eftermiddag. Tight schema eh, ja. Ledig lördag, vad är det? Efter jobbet ska jag även köra en roadtrip med mig själv till Kungsör och hälsa på smala Sussi, samt vinka av henne och ta ett sorgligt farväl då hon åker till USA på måndag. Alla baaa drar dit! Inge avundsjuk, nej nej.

Nu är det dags att börja göra sig stall-klar. Heipoost!


Min frulle btw, mmmmmmmmm.

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0