Go pack yourself

Det här med packa är såå inte min grej alltså. Just nu kan jag i och för sig skylla på att det mesta jag ska packa ner ligger i grovköket och väntar på att bli tvättade. Haha. Det jag kommer syssla med inatt antar jag (packa alltså), sova kan jag göra på tåget till Jönköping imorn. Ska bli gaalet kul att träffa min Amandis igen måste jag säga!
Ikväll har jag (håll i hatten) varit ute och powerwalkat i 2 timmar!! Det är helt otroligt, men man får tacka fröken Johanna för tappert sällskap under den långa milen. Lite skitsnack och man glömmer bort hur trött kroppisen egentligen är. När jag väl kom hem kände jag hur mitt knä inte ville sammarbeta och nu haltar jag runt här i huset. Är väl värt de där extra kalorierna man blir av med antar jag ;>

Nu ska jag väl försöka packa det som inte ska med ner i tvätten, tandborste och sånt tyyyyp. Hörss.



Bilder från igår. Kul att Olivia ser normal ut i alla fall.

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0