Fridaaay

Har blivit en riktig no-life:are känner jag. Det är efter klockan tio en fredag, terassöppning på pluto & hela kittet plus att varenda västeråsare verkar göra något vettigt med sin fredagkväll idag - ja alla utom jag då. Haha. Ska jag vara ärlig är jag för trött för nånting. Tog en lååång fika med Marre tidigare idag, jobbat till halv åtta, stuckit en stund till life men sen blev jag och Cattis för trötta och drog (var så illa tvungen när hon jämt ska ha skjuts hem, och jag måste dra samtidigt som henne, orkaaah. Haha).
Ska fixa lite ananas bitar till mig strax att mumsa på, som efterätt efter min gourmetmiddag (stekt kassler med sallad och beasås är godare än vad man tror!). Undra också om det går något kult på tv?

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0