Blev visst inge...

Inlägg igår alltså, haha. Har inte så mycket att skriva.... Mer än att jag och min kära vän Oliven är lite smått... galna? Konstiga? Mer konstiga faktiskt. Hoppträning på Hallsta ute vid åtta, som för övrigt drog ut på tiden av en viss (läskig) incident. Hoppade efter det högre än vad jag någonsin gjort förut, OCH... Både jag och Olivia lyckades flyga av... Haha. Min häst tror jag ville testa på att hoppa genom ett hinder (donno? Har blackout därifrån). Efter det misslyckade skuttet hänger i alla fall jag på halsen, kryper ihop mig rund som en boll och förbereder mig för kraschlandning. Hehe.
Min häst var i alla fall snäll som tvärstanna framför mig, Olivias försökte kliva på henne. Ej snel hest...
Anywho, vi kom hem halv elva, stress äter, stressfixar m.m. allt bara för att hinna till pluto innan klockan 12.... Vi känner oss lite smått grymma som fixade oss deluxe på 50 min. Cred? Kul kväll blev det i alla fall med stockholmstema över det hela. Dock tror jag inte Lidingö dialekt är något för oss, eller vad säger du stumpan?

Nu ska jag kliva upp från Olivias (sköna) säng och tagga jobb. Hörs och störs.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0