Back 2 Vässan

Borta bra men hemma bäst. Eller? Har haft en riktigt galen/rolig/mysig/avgasig helg hos Amanda i alla fall! Vi har kört både en Jönköping by night och day, glidit längs Vättern, tittat på bilar på Elmia (mini powermeet) samt gjort staden osäker. Plus att jag hört världens sämsta raggningsreplik denna helg (kanske finns värre, men ändå). "Får jag vara ditt kvart-i-tre ragg?" Hahahahaha.
Hade egentligen tänkt visa massor av bilder från helgen om nu bara mitt minneskort hade velat sammarbeta med mig, tydligen ska det vara så himla svårt. Kanske måste formatera bort alla bilder också, kul juul! :'< Wuä. Får trösta mig på Löga om en timme, då blir det myspys i solnedgången med Vickost.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0