Aprilväder

Igår var det sol och hur skönt väder som helst. Idag... Fortfarande lite sol, men moln deluxe nu. Med aprilväder är inget omöjligt, så bara för att jag är inställd på vår kommer det väl snart en klass 3 snöstorm eller liknande.
Well well, idag har jag i alla fall hittills tagit mig, med svansen mellan benen, till arbetsförmedlingen (läs förnedringen). Byggnaden ba: "look who's coming crawling back" när jag gick in. Haha. Bara att erkänna att jag behöver hjälp i mitt jobbsökande...
Träffade Cattis där, så efter vi gjort vårt njöt vi av den dåvarande skinande solen i Vasaparken. Hur skönt som helst, älska våren :>

Oj, vad långt inlägget börjar bli. Nu måste jag skynda mig till stallet och ta hand om pållarna. Hörs o störs.



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0