Woooop!

Har inte velat skriva något om det (eller rättare sagt hade jag glömt bort att skriva om det haha), men var på introduktion på Silentium idag! Gissa om jag var glad när de ringde för drygt en vecka sen och sa det, men de sa aldrig att jag hade fått jobbet rätt ut då... Ville inte direkt gå runt till alla och ba "JOOOOOOBB" och sen kommer man dit och de ba "ehm, vem tror du att du är?" Haha.
MENEE, idag sa de det rätt ut! JAG HAR JOBB! Börjar jobba redan på måndag t.o.m! Finally, arbetslösa dagar är äntligen över! Äntligen, äntligen, äntliiiigeeeen.
Woop woop! :>

/R

Kommentarer
Postat av: erica

aww grattis :D <3

2010-09-29 @ 16:13:47
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0