Varje tjejs vanligaste problem

Ikväll blir det utgång på schemat, min kära barndomsvän Cattis har fyllt hela 18 år och hon ska minsann firas ikväll! Men vad sjutton ska jag ha på mig?! Jag och Hanna hade tänkt köra på David Guetta t-shirtarna från Magaluf, men min har ju fortfarande freaking svarta fläckar på sig sen skumpartyt därborta. Svarta fläckar som bara vägrar gå bort, hur mycket specialmedel man än har på det! :< Nåja får klura på det där ett tag till, a.k.a. gräva ur hela garderoben efter något plagg. En sak är då i alla fall säkert, no high heels tonight!

Nej, nu får jag skynda mig med mitt klädproblem för snart måste jag fixa mig till arbetsintervjun istället!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0