Val-pluggis

Känns som att det börjar bli dags att plugga på när det gället valet snart. De enda två partierna som jag vet det mesta om är Kristdemokraterna och Miljöpartiet. Om jag nu ska rösta på söndag känns det som att jag vill ha lite mer att gå på än vad två partier bidrar för ett bättre Sverige. Am I right? Har drygt 45 fria, tråkiga minuter nu så kan väl passa på, har lärt mig tv-tablån så pass bra att jag vet att nästa tv-underhållning (för min del) inte börjar förrän kvart i 2. Då kanske jag hinner rensa min handväska på Magaluf grejer också (kom för sjutton hem för snart en freaking månad sen!).
Ojojoj, detta inlägg blir bara värre och värre ser jag. Bäst jag avslutar innan allting går helt åt skogen :>

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0