Tävlingsdebuten over

Gaaaah, går typ runt med tävlingsabstinens nu. Jag vill hoppa mer och mer och mer! Speciellt på Mozart, den hästen är ju bara för underbar! Hoppar både över och genom allt (bokstavligen!).
Hur gick tävlingsdebuten nu då? Första klassen lyckades vi kirra oss en åttonde plats och fick rosett, mycket nöjd Rebecca efter det! Andra klassen... Ja, drev på hästen för glatta livet. Hade en tillräckligt bra tid för placering, minst. MEN. Blir självklart lite för ivrig, tar en liiiiiiiiite för snäv sväng mot näst sista hindret = hej gruset. Söt som hästen är försöker han hoppa i alla fall fast han vägrade först (och fast jag låg på halsen...). Dock med mindre lyckat resultat då. Gryyyyyymt besviken jag var på mig själv efter det kan jag säga. Men men, ingen idé att grubbla på det i all evighet. Vi fick med oss en rosett i alla fall :>

Nej nu ska jag sluta tjata om mitt hästsnack och börja fixa mig. Ikväll är det film med Ida, Tobbe och Totte som gäller. Men först, PIZZA! ;>

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0