Täby galopp

Tog bilen och åkte, tillsammans med Ida och Johanna, till Täby idag för att titta på när stallets ena lillhästis skulle starta galopptävling. Minus regnskuren som kom så var dagen hyffsat bra. Intressant att se hur det går till på galopp tävlingar också :> Speciellt då man varit tillräckligt inmönstrad i dressyr- och hopptävlingar de senaste... 11 åren?! Fint att Inger även hjälper mig i jakten på jobb också. "Det här är Rebecca, hon är arbetslös". Haha...

Väl hemma i stallet red jag Mozart på lektionen. Om jag nu ska tävla hästen kändes det bra att få provrida han lite innan också, då jag inte suttit på hästen på säkert minst ett år? Han var hur som helst suuuuuuuper! Nu har vi awesome känsla inför Pay & Jumpen på onsdag, wohoo :>






/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0