Stockholm-syndrom

Var tänkt att jag, Hanna och Maria skulle åka till huvudstaden ikväll och göra stan osäker, men näe så blev det inte. Jag är sjuk, Maria känner sig inte så kry och vad jag sist hörde av Hanna var inte hon så fit for fight heller. Inte världens bästa kombination kanske? Eh nej. Så hela den här dagen går ut på att få mig frisk, och hittills kan jag säga att det är det tråkigaste jag gjort på länge. Går runt omkring i huset och letar desperat efter saker att göra. Tja, mitt rum är rätt stökigt, men städa är tråkigt ;< Haha. Slutar upp med att jag sitter här och skriver värdelösa inlägg istället. That's it, snart måste jag ut!

/R

Kommentarer
Postat av: hanna

stockhols senerad dididididididi okej tråkig jag är

2010-09-26 @ 00:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0