Sjuk/arbetslös, sak samma

Känner mig inte så mycket bättre idag kan jag säga, förutom att illamåendet och... "hängigheten"(?!) är borta, någonting positivt i alla fall! Hade tänkt ut att näe, nu ska jag banne mig vila ut så att jag kan bli frisk tills imorn då det blir Stockholm med Hanna och Maria! Men kom på mig själv med att, vad sjutton, jag gör ju ingenting annat om dagarna än att vila i alla fall?! Haha... Livet som arbetslös helt enkelt. Enda skillnaden nu är väl att jag snorar ner allting i min närhet och nyser ungefär 70 ggr på en dag också. Sjukt bra liv (bokstavligen, höhö vad rolig jag är).

Näe, nu ska jag fortsätta kolla på Våra Bästa År ;>

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0