Sick and tired

Bra tjej jag är som är för lat att plocka ut körkortet ur den nya bilen - som för övrigt är inne på service nu. Tur att bilen ska hämtas senast 5, så jag slipper vara bil-handikappad allt för länge.
Vad har jag annars gjort idag förutom att snora ner mig själv? Trakasserat affärer (okej 2 st) med mina cv:n tillsammans med Alex, sen även gått och blivit lite rikare på hemligt sätt ;> De pengarna satt väldigt fint måste jag säga, så fint att jag var tvungen att shoppa för dem direkt. He-he...

Nu ska jag och min sjuka börja på en affisch till fototävlingen i stallet, skulle suttit uppe redan förra helgen. Snabb jag är...


Tillskottet i min garderob alltså, lite småmysig sådär.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0