Segttt

Det här med att vara arbetslös börjar snart gå mig på nerverna. I början var det mest skönt. Då hade jag äntligen tid att få stanna upp i mitt minst sagt stressiga liv och reda ut lite olika saker (bl.a. rensa i mitt rum, haha). Men nu... Nu finns det snart ingenting att reda ut längre! Och vad gör man då? Eh, ingenting.. Som igår när jag var hemma hos  Hanna. Jag skojar inte när jag säger att det enda vi gjorde mellan elva och halv 6 var att glo på tv. Hah. Liv. Nat. Nåja, sovmorgnarna är väl helt OK ändå.

Nej, nu ska jag ta tag i dagen och börja trampa iväg mot stallet. Mys med hästarna står först på schemat :> Sedan dags för ännu en arbetsintervju runt 17:00 tiden!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0