Seg söndag = seg uppdatering

Så gaaaalet trött jag varit idag. Varför? Ja, det undrar jag med. Sömnbrist kanske? Fast ändå inte. Får klura på det där ett tag till.
Idag har det i alla fall blivit stallet, sedan umgåtts med lite olika filurer under kvällen. Lyckades hålla mig tillräckligt vaken för att kunna köra runt överallt ikväll i alla fall, tur är väl det.
Segt att jag hade något braigt som jag tänkte skriva om nu, men så kommer jag inte ihåg vad det var... Passar väl på att ge en diss till Pluto så länge som är gryyyyymt sega på att ladda upp vimmelbilder!
Btw, tycker det är kul att jag hellre ser på Kungarna av Tylösand istället för Jakten på lycka, bara för att det gör för ont i hjärtat på mig när Will Smiths unge tappar sin leksak på gatan och börjar gråta. True story, haha......
Rörigt inlägg, javisst!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0