Såhär på lunchtvisten

Kan Ankan logga in på facebook? - Nej. Kan Matilda logga in på facebook? - Nej. Flicka ett vill jag få tag på så jag vet när jag och hon ska åka iväg till hästen hennes. Flicka två vill jag få tag på för att veta om hon har min mobil eller inte. Jag satte den säkert på ljudlöst utan att jag tänkte på det, och så ligger den längst ner i min väska som ligger till höger om mig just nu. Men näe, det är för mycket grejer för att jag ska orka börja rota igenom den. Kanske snart, om typ 5, 10, 50 minuter. Bläää, är för sjutton psykiskt handikappad utan mobil :<<<<<<<<. Damp.

Nu ska jag fortsätta sitta här helt äcklig och ofräsch i gårddagens klänning och fortsätta... vänta? På flickorna som jag vill få tag på. Hmm, bra start på en lördag. Men solen skiner i alla fall?

The greatest part of thinking of you
Is realizing that I don't miss you.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0