Rubrik om hår?

Vad är det med mig och alltid vilja ändra hårfärg?! Känns som att jag inte stannar vid en och samma hårfärg i mer än ett halvår typ. Flexibel människa det här, haha. Har tittat igenom gamla bilder och blev plötsligt sugen på mööörkt brunt hår igen! Eller...? Jo, för tillfället i alla fall. Ett dilemma bara, enligt min frisör är mitt hår så sönderfärgat att jag inte får färga det från blondt på minst 3 år, haha. Får väl ta miljoner bruna slingor i istället, fast det sliter väl lika mycket det med. Nåja, först och främst ska löshåret bort!

  2008                                                                                                   2010


Brunt vs blondt?! I-lands problem, haha...

/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

Du är så söt i båda, så jag fick svårt att välja :D <3

2010-09-22 @ 12:44:45
URL: http://sayonarababy.blogg.se/
Postat av: Cattis

Du passar i blont, har alltid gjort och kommer alltid göra. klipp det lite kortare istället så väntar du tills det växer ut och kan färga då :9 det tar snabbare än att vänta i 3 år. Klipp typ bob or something :D

2010-09-22 @ 15:50:50
Postat av: Anonym

det röda då? :D

2010-09-22 @ 23:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0