Navelpiercing - welcome back!

Yess, efter ca 1½ år utan en stålpinne genom naveln så kände jag att det var dags att bli cuttad igen! Det första jag tänkte på när piercingen väl var inne va "shiet vad smal jag ser ut!" Haha... Av någon anledning har jag alltid tyckt att min mage har sett större ut utan piercing i naveln, okej...? Well, that's another story.

För övrigt har jag haft min mest effektivaste dag på länge! Och då har jag ändå inte gjort så mycket, haha. Piercat mig (som sagt), umgåtts med Matilda både hemma hos henne och på stan, och sedan tagit en lång power walk tur med Ida! Visst märks det att jag setat framför tvn de senaste veckorna, ehe... Dåligkondis.se. Skyller också lite på att jag är förkyld med, fast nuu, NUUUUU, börjar det kännas som att den ÄNTLIGEN vill ge med sig för gott!!! Tror jag ska fira det med 2½ män, Lite Sällskap och till slut sängen. Sjukgymnasten imorn klockan 10 och träna ännu mer, känns bra att komma igång med liiite träning nu iaf! :>




Lite bilder från powerwalken med Idus.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0