Kulturnatta på G

Hahahaha, kollar på 5an och Meet the Spartans just nu. Hittills helt sjuk film, med den sämsta humorn på länge (vilket är självklart min humor också, haha). Ska vidare mot Hanna senare, men vill inte missa filmen! :< Får klura en stund på hur jag ska lösa det här. Alternativt rallyköra till henne under någon reklam, hehe ;> Ikväll får vi se vad som händer. Kulturnatten som sagt, men det lutar även mot att det blir lite chillaxing borta vid W&B. Det visar sig :>

Bestämde mig precis för att jag inte vill riskera att missa något i filmen, så jag väntar tills den är slut innan jag drar ;> Så dags att koncentrera sig på tvn nu istället, ciao!



/R

Kommentarer
Postat av: Markdaniela

I see first time your site guys. I like you :)

2011-01-29 @ 11:04:56
URL: http://markdaniela.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0