Krogish

Pluto och någon John Dahlbäck (DJ) som gäller ikväll, och jag är så opepp som det går att bli. Jag är trött som ett svin och mår illa som ett... nånting. Bara köksbordet ser ut som en perfekt sovplats just nu, så undrar hur länge jag kommer kunna hålla mina ögon öppna ikväll egentligen? Vet inte vad jag ska ha på mig heller, eller jo. Typ. Kavaj. Men det kommer vara så smockat med människor ikväll och då kommer jag smälta där inne! :< Blä, orka crappy krogen kväll.

USSSSSSSSCHHHH VAD NEGATIV MAN FÅR VARA!!!!!! Nej!! Dags att skaka av sig den dåliga energin. En liten del av mig vill ju ut i alla fall... Tur att man har ice-coffee med sig som kanske får en pigg igen :>

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0