Hoppas.......

Pay and Jump gick faktiskt bättre än jag trodde, även om jag kände mig som en hösäck uppe på hästen. Jodå, felfria blev vi, men vet inte om vi vinner pris för snyggaste rundan precis ;> Nåja, meningen är väl att man ska komma runt banan levande. Mozart är en veldigt duttiiiiig heest i alla fall ♥ Puss på honom!

Fick även ett väldigt intressant samtal precis innan jag skulle hoppa upp på hästen i stort sett. Kvinnan i luren frågade om jag hade tid att prata en stund. Öh, kanske inte? Tyvärr... ;< Men hon skulle ringa upp igen imorn efter 10. Hmm, undra vart detta kan leda...

/R

Kommentarer
Postat av: Juliusanne

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-03-02 @ 09:46:55
URL: http://juliusanne.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0