HAHAHAHA

Hade tråkigt och googlade lite på mitt egna namn (geek-varning). Hittade tre lite intressanta grejer då faktiskt!
1. Om man googlar på Rebecca Nyström är min blogg den första länken som kommer upp, sweeeet.
2. Den elfte länken som kom upp visade sig vara min blogg på bloglovin', där det även visade sig att jag hade 6 st som följde min blogg där (för mig med en högsta läsarsiffra på runt 12 läsare känns det väldigt mycket, HAHA :$)
3 (och kanske mest intressanta). Lyckades även hitta mig själv på bloggvarde.se, och min blogg är tydligen värd 3170 kr, HAH! Det var mer än vad jag visste ;>

Näe, nu måste jag fortsätta med mitt lilla pappersarbete (gosh, vad vuxen jag låter!). Smell ya later!


Det är en del papper att fylla i...

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0