Great job...

Så går det när man segar bort en hel dag. Fick ett samtal kvart över 4 av min sjukgymnast som, ja... undrade varför jag inte var där kanske? Hade absolut ingen aning om hur mycket klockan var, och absolut inte att den var så mycket! Wuä. Nåja, han verkade inte hata mig allt för mycket i alla fall... He-he.
Ska snart pallra mig och äta lite lunch här (hos Hanna haha). Har suttit i min pyjamas med en chokladpudding fläck på hela eftermiddagen och känner mig gryyyyymt ofräsch... Nåja, lite deo på det och jag är fresh for fight igen haha. Lutar starkt mot bio ikväll iaf ! (igen) Jag och Jossan gick på Toy Story 3 igår, asbra film! Och ikväll blir det i så fall I rymden finns inga känslor, verkar vara en asbra film! :>

Nej, dags att ta tummen ur röven. Lunch next!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0