Fullspäckad dag 3

Vad kommer allting ifrån? Bara förra veckan låg jag hemma hela dagarna och klagade över att jag hade absolut nothing att göra, nu är jag utanför dörren och träffar nya filur hela tiden känns det som! Haha. Kanske för att solen skiner utanför om dagarna den här veckan? Så otrrrrrrrrroligt mysigt höstväder ute :>
Anyway, var på af möte som jag inte hann avboka idag, lunchade en sväng med Alex och nyss har jag kommit hem efter några timmars cruisande med Sebbelito. Han skulle först fixa lite ärenden med bilen och sedan tog vi en sväng till Björnön och promenixade lite längs stranden. Sjukt fint :> Börjar känna mig mer och mer som en pensionär som blir helt överväldigade av höst-naturen just nu, haha. Well, det är ju bara 47 år kvar till pensionen så!





Nu måste jag skynda mig mot stan! Skulle egentligen dra till stallet, men bra som jag är så glömmer jag att hämta ut mina inscannade Magaluf bilder på Expert -.- Bara att börja åka!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0