Ehm...

Kom på att jag har ett tack kort på "sovpallen" som ska skickas till Gruvegårds som tack för hjälpten till mitt körkort. Ett problem - jag tog körkortet för över en freaking månad sen?! Haha, seg tjej... Får väl skriva lite på det nu och sedan skicka iväg det med Matilda (för jag kan absolut inte gå dit själv, haha...).
Fick även sms av Pappa nyss som pratat med försäkringsbolaget om min stulna kamera. Det är fritt fram för mig att leta efter en kamera på cyperphoto's hemsida som kostar upp till 2090 kr. Lite mini-julafton skulle man kunna säga, hihi :> Dock är jag bortskämd och tycker det är lite jobbigt att leta runt. Orkar inte läsa varenda specifikation (som jag såklart måste göra) på varenda kamera, haha.

Nåja, har hittat en intressant kandidat i alla fall :>

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0