Can't stop this feeling

Solen skiner ute, och jag är sjuk IGEN!! Kommer för 17 aldrig bli frisk verkar det som... Blir till att knarka té och nässpray i x antal veckor igen då, love life! :>:>:>:> Ehe... Ska skriva ett klagobrev snart tror jag. 'Dear Karma, vad har jag gjort för att förtjäna det här?'
Äh, jag kör på som vanligt, dvs. trotsa sjukan. Tänker inte låta någon förkylning hålla mig inne när solen for once är framme som sagt (jag menar, hur ofta händer det nu för tiden?). Blir förmodligen en lite höstpromenix med Sebbe senare. Får ta på mig mössa, dunjacka och tjocka gosiga vantar då helt enkelt. Önskar ibland att allting bara kunde vara så lätt som i barnprogrammen. Healthy mode - ACTIVATE!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0