Big

Imorn är det dags - hoppelihopp competition med hästis! Testade ut lite tävlingskläder igår och visst börjar det kännas i magen att det snart är dags. Fast tack vare att jag gick och var nervös deluxe hela förra veckan så känns det som att jag aldrig kan bli nervös igen. Nåja, det kommer väl imorn typ 5 sek innan start.
Dock har jag ett dilemma som jag stör mig på. Om jag fattade propositionen (= typ... meddelande till de som tävlar? Äh, skitsamma.) rätt så får jag bara starta en gång antingen i 0.95 cm eller 1 m. Inte båda. Hmm... Återstår att se när de nya startlistorna kommer upp klockan 9 ikväll.

Nåja, innan jag oroar mig för mycket över det där har jag en arbetsintervju att tagga till kl 13:15!

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0