Uss...

...Vad dålig jag blivit på att blogga. Ny header vill jag ha också. Kan man få allting man vill ha här i världen? Eh, tror svaret blir nej va.

Skulle gärna visat bild på mitt nya (tunna) hår också, men ser ut som en säckpotatis i ansiktet för tillfället. Ja, jag vet. Det är håret som ska visas, men det går inte att förneka att ansiktet följer med som en liten bonus på kortet i alla fall, eller hur?.
Bonus, det är någonting jag också skulle vilja ha. En fet jobb-bonus. That's right, ge mig jobb utanför landet (och gärna en lägenhet/boplats också). Vore perfa just nu.

Well, får se vad man åsdtakommer imorn på rekryteringsmässan..? Finputsar cv:et "för fullt"!


Kände att det var dags för någon/några bilder igen... Jag för några dagar sen när jag promenerade med Hanna ute på Björnön. "Operation - Rädda gummibåten" - failed. Haha jag är tråkig...

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0