The winner takes it all

Sitter och tittar på något nördigt barnprogram på barnkanalen, något om hästar med rosa, lila och röda manar. Haha. De kan ingenting om hästar heller. Ringer vetrinären för att sadeln snurrar runt? Ehm.
Gårddagskvällen var pretty awesome. Olivia, som fyllde 18 år i måndags, firades med lite middag och sedan utgång. Kan nog vara en av de roligaste utgångarna jag varit på! Minus två saker. Små mini-missöden som man kunde ha skippat sent på kvällen, och den andra säger jag nog pass på. Nåja, alla kvällar kan inte vara 100 % perfekta hela tiden :>
Ikväll då? Trodde jag skulle spendera min lördag kväll på pappas jobb och skriva ut massa luciahäften till luciaträningen i stallet imorn. Nu säger han att han kan göra det själv? Då blir det väl spöka för småbarn i stallet. Lika gärna bra att skippa halloween firandet i alla fall, maskerad har nog aldrig varit något för mig ;>

Ojj... Långt inlägg. Hehe. Slutar väl nu då :> Hörs när vi hörs.



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0