Stallet hela dagen varje dag

Körde en riktig heldag ute hos hästisarna idag känner jag. Trodde ett tag att jag aldrig skulle komma därifrån. När en sak var klar var det något annat som jag var tvungen att göra. Nåja, ska inte klaga. Kan ju inte påstå att jag inte trivs där liksom :>
Nu har jag precis ätit klart så snart blir det duschen. Sen... Ja, vad händer efter det? Vad händer ikväll överhuvudtaget? Det återstår att se. Skulle höra av mig till Johanna och Niki om jag blev allt för uttråkad i alla fall, om jag fattade det rätt, haha. Kanske når tråkighetsfaktorn lite senare, så småningom, ganska snart. Typ... Nu?

/R

Kommentarer
Postat av: Oddiqra

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-01-03 @ 10:25:03
URL: http://oddiqra.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0