Slå mig

It's freaking unbelievable. Jag tittar faktiskt på Paradise Hotel! Jag äcklas, samtidigt som jag inte kan byta kanal... Fattar inte att folk i min ålder går med på det där och söker dit. Man kan ju liksom inte påstå att de inte vet vad de ger sig in i. Nja, ibland har jag funderat på vad kul det skulle vara  att vara med och spela den där ultimata nunnan! Vägra ha sex, inte dricka, gå och lägga sig klockan åtta varje kväll, vara allmänt sådär "tråkigt-dryg" och pain in the ass. "Ska du verkligen dricka det där?" "Nej, nu är du lite för nära mig" osv. Haha. Bara för att driva liksom. Och bara för att jag har tråkigt. Typ. ... Haha.

/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hahaha ellerhur, går inte att byta kanal!!

2010-10-12 @ 18:23:12
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0