Shoes, I'm in love

Blogginspiration - gone för tillfället. Har inte tid att hitta den heller, måste ta bilen och åka till Elina där trevligt sällskap väntar. Skulle varit där åtta, ja är man tidsoptimist så är man... Tänkte bara slänga in ett inlägg och berätta att jag är två par skor rikare! Inte vilka skor som helst. Snygga skor! Hehee. Men inte går det att ladda upp bilder på dem här, näe. Den ena är konstig fil som jag inte orkar fixa nu, den andra hittar jag inte bild på. Skopunkten och New Yorker är de köpta ifrån i alla fall!

Nu drar jag, ciao!

/R


Kommentarer
Postat av: MJ

Vll ocks h skorn frn nwyker! ;) <3

2010-10-24 @ 12:31:20
URL: http://obvious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0