Seg...t

Har legat i min säng i stort sett hela dagen (efter nästan 11 timmars sömn, skööönt ;>). Känns ganska passivt, men det är just det jag inte varit! Jag har (äntligen) översatt klart mitt CV, behövs bara lite finslip sen är den redo att åka på en liten Europa turné kan man säga! ;> Har även skrivit ett par SISU listor, tagit ut luciahästar till luciashowen i stallet, och ska strax söka ett jobb som ligger någonstans längre upp i landet (kebnekaise typ). Ska även kirra en u-sek pärm med massa u-sek papper att sätta in. Har varit med i snart tre år och först nu inser jag hur mycket jag behöver en sån, haha. Ligger för tusan u-sek papper överallt i det här huset snart. Yeye, bättre komma på det sent än aldrig :>

Strax blir det dusch och lunch också! Och klockan fyra blir det stan med Marre, sen jobb klockan 5. Anteckna i iCare ;>



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0