Off to... ???

Känner bara att jag allt mer och mer vill ta en paus från Sverige. Varken orkar eller vill vara kvar här som det känns just nu. Eller ah, åtminstone vill jag bort från Västerås. Men om jag ändå ska bort härifrån kan jag väl köra på stort och flytta utomlands på en gång? Så äckligt trött på allt... Men samtidigt ändå på ingenting?
Nej, en paus från det mesta skulle sitta väldigt fint nu. Kan ju alltid flytta ut och isolera mig i en koja i skogen någonstans. Stänga av mobilen, vägra mobilt bredband m.m. Dock ska musiken med, den kan man knappast ta en paus ifrån! Eller...?

Nåja, allting löser väl dig på ett eller annat sätt, som det brukar göra :> Thank God (bokstavligen) for that!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0