MITT HUVUD!!

Serri, har jobbat på Silentium i två dagar och jag är redan helt slut på det... Igår somnade jag i stort sett dirr när jag kom hem och idag är det enda jag hör i min skalle "Hej jag heter Rebecca Nyström och jag ringer på uppdrag av Telia, jag söker blablabla". Vet inte hur många "nej", "inte hemma", "VI VILL INTE HA NÅGOT" som jag har fått som svar idag och TROTS allt det ska man fortfarande låte lika glad och trevlig som om man aldrig haft något roligare jobb i heeeela sitt liv. My gosh.
Skyller absolut inte på Silentium, menar bara att jag kanske inte platsar för det där telefonförsäljar-jobbet. Okej, jag är ny, ovan m.m så jag tänker ge det här en månad i alla fall. Fick ju åtminstone iväg en order idag! Han jag ringde då verkade inte ha hört något bättre erbjudande på länge, haha.
Fick även tag på en annan rolig filur igår...

Jag: "Hej jag heter Rebecca Nyström och ringer *blablablabla*, är blablabla hemma?"
Mannen i huset (I guess?!): "Nej hon är inte hemma."
J: "Okej men då ringer jag någon annan dag."
MIH: "Gör det du. Förresten.."
J: "Ja?"
MIH: "Är du singel?"

HAHA?!

Well, imorn är det äntligen frissan klockan tio noll noll. Extreme hair makeover, here I come! :>

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0