Lördag, underbara lördag

Klockan är i skrivande stund 09.10 (på en lördag) och för tio minuter sen kom jag in efter en morgonrunda i skogen (på en lördag). Den ni!! Hade ångest efter allt sockrigt jag stoppade i mig igår och tänkte att denna lördag skulle minsann inte bli som alla andra! Går man inte ut loch drygar på krogen kan man passa på att lägga sig i tid, gå upp tidigt och börja dagen med en powerwalk/jogging tur. Riktigt skönt faktiskt! Dock tror jag inte detta blir någon vana, på morgonen (speciellt på lördagar) är min favoritsyssla att zåva, hehee ;>

Nu ska jag fortsätta äta upp frullen, sen blir det stallet kl tio för lite planering av spökövernattning och lucia. Ciao!

/R

Kommentarer
Postat av: erica

så du gjorde det ändå? :D good job!

2010-10-09 @ 12:54:03
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0