Kortslutning

Behöver verkligen ta en paus från omvärlden känner jag. Hitta mig själv, veta vart jag står, helst med båda fötterna på jorden också. Stänga in mig någonstans, rensa mina tankar. Och varför inte översätta mitt CV för fullt medan jag ändå håller på? Det är såå prio ett just nu! Prio två är väl att ta tag i jobbsökandet på allvar. Prio tre... Pass.
Skulle behöva stänga av mitt internet också, men hur ska jag översätta ett CV utan internet-lexikon? Mitt huvud är för trött för att leta fram ord i en vanlig lexikonbok, hehe.
Imorn blir det ridning x2 i alla fall, alltid något när man behöver ett break i tillvaron!


Orka vara seriös :>

/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

Sötis!! <3

Fick sluta för att det var en som blev flyttad härifrån till en annan avdelning förut, men nu blev han tillbakaflyttad hit så blev för dyrt att ha kvar mig också :/

2010-10-27 @ 12:00:12
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0