Killing me softly

Var i Pingstkyrkan imorse. Ja det, och att Roberta var super på seriehoppningen idag, är väl de enda två plusen med dagen. Att frysa ihjäl i ett stall är ingenting jag rankar högt om man säger så. Snart har jag väl inga tår kvar heller... Men NU, så sitter jag i min mysiga, nybäddade säng (med nya sängkläder till råga på allt!). Tog även ett mysigt skumbad för att få upp värmen igen, och så har jag lyckats trycka i mig en hel barnpizza också. Okej, fanns väl lite fler plus med den här dagen ändå, hehe.

Ska runda av min mys-söndagkväll med lite New Moon som jag fick låna av Elli igår. Imorn är det ny vecka med nya möjligheter! (Och även en viss flickas stora dag...)



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0