Hemma från huvudstaden

Tror jag glömde hjärnan kvar i Stockholm, my gosh... Nope, inge bakis här inte! Däremot bara grymt, äckligt trött. Måste ge beröm till mig som orkade upp kvart över 9 imorse, allt för att hinna luncha med Mimmi innan det var dags för hemfärd. Vad gör man inte för att hinna träffa sin kära stockholmsvän medan man ändå är i huvudstaden? :>
Igår då? Undrar om det ens är någon idé att berätta vem vi hängde med hem till, för ingen människa kommer väl tro på mig i alla fall haha. Tror jag skippar den biten. Den som är nyfiken och undrar får fråga helt enkelt.
En upp- och nervänd kväll vart det i alla fall (ur mitt perspektiv), en förbaskad berg och dal bana. Men som jag fattade det som slutade väl kvällen rätt bra till slut :>

Nej nu blir det en dejt med duschen, heipost!

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0