Give me a break...

Svettas som en gris i mitt rum just nu. Stör mig på att det antingen är supervarmt eller superkallt i det här huset. Aldrig kan det då vara mitt emellan! Får väl sitta och svettas här en kort stund till, mammsen ringde precis och undra om jag kunde hämta henne och pappa på stationen. Lyxpäronen har varit på tvådagars kryssning till Riga, jag menar, ge mig det? Skulle inte vara helt fel, gärna gratis också. He-he.
Skulle vara där tolv, jag sitter fortfarande i pyjamas. Eh... dags att fixa sig kanske? På med träningskläderna bara, efter hämtningen blir det ut och springa!

/R

Kommentarer
Postat av: Justinadriana

Great site!!!

2011-06-27 @ 07:11:49
URL: http://justinadriana.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0