Fredag

Har hyfsat nyligen kommit hem från sjukgymnasten, my gosh någon kommer ha träningsvärk imorn! Men som tröst påpekade min sjukgymnast att jag började få lite mer biceps muskler. Well, träningen ska ju ge någonting i alla fall! :>
Alldeles strax ska jag ta bilen ner till tågstationen och dra mig mot el huvudstado. Har jag inte sagt det? Näee, det har jag inte gjort. Har arbetsintervju i Stockholm idag!! Tvekar på om jag kommer ta jobbet om jag nu får det, kan bli rätt tufft att pendla (om inte systeryster erbjuder sovplats förstås). Men men, kan vara kul att se hur långt man kommer :>

Nej, dags att göra mig lite "intervju-fin", hehe. Heipost!

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0