"Fest igår..."

Älskar Johan Glans klippet från Raw Comedy när han snackar om bl.a. minnesluckor, haha. Någon sån kväll blev det då inte igår, tur det kanske. Lyckades se cp ut på vimmelbilderna i alla fall, kan man kalla det talang? Kom iväg till Stockholm igår i alla fall! Och intervjun gick väl som den gick... Blev en bättre fikadejt med Mimmi sen innan det var dags att åka hem till Vässan och till Ellis första spelning med sitt band i Växhuset. :> Vickost var där och tyckte att jag skulle hänga med till Slisk efteråt. Jovisst, om jag fick andra kläder på mig tack?! Det är inte lätt att komma i Vickans kläder, då hon har 1-2 storlekar mindre än mig! Yäyä, bara att work it girl. ;>

Oj, mycket babbel... Snart blir det stallet i alla fall!



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0