Cause I'm bored (sort of)

Stava ditt namn utan några A (hela): Rebecc.
Har du ont någonstans just nu? Överallt och ingestans. Ryggen kanske?
Är du singel? Ja.
Vad är ditt favoritnummer? 3.
Favoritfärg/färger? Blå och lila.
Hatade färg/färger? Hatar väl ingen färg, men har alltid tyckt att svart, grå och brun har varit rätt trista färger.
Är du nöjd med ditt liv just nu? Skulle man nog kunna säga.
Vart önskar du att du var nu? Just nu är jag obsessed i Australien, så vore inte helt fel att vara där.
Vad borde du göra just nu? Tvätta och städa.
Kan du nå dina fötter med raka ben? Så pass vig är jag faktiskt!
Är du kär i någon? Pass.
Kan du skruva tungan? Skruva?
Har du någonsin velat bli läkare? Nej. För mycket blod har alltid äcklat mig.
Vad drack du senast? Varm choklad.
Vem pratade du senast telefon med? Pappa.
Är du glad? Stundtals och för det mesta.
Är du piercad någonstans? Isf vart? Öronen och naveln.
Vad har du för planer för ikväll? TV och sova?
Hatar du folk som ljuger? Då hade jag hatat många i så fall. Svaret är nej alltså.
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? Har nog alltid varit lite svag för bad guys, men i slutändan trivs jag nog bäst med "de mjuka".
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? Platina blondt har väl aldrig varit riktigt snyggt på en kille, enligt mig.
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? Har säkert hänt tidigare, men det är väl bortglömt/förlåtet nu.
Har du någonsin velat ha någon som du vetat att du aldrig kan få? Allt för ofta, hehe.
Hur är det mellan dig och dina föräldrar? Bra skulle jag nog säga.
Tycker du om ditt liv? Why not?
Vad tycker du mest om i ditt utseende? Hmm... Skulle nog säga mina ögon.
Förlåter du eller glömmer du? Är (tyvärr) väldigt dålig på att förlåta. Är långsint och det väldigt länge, så tillslut glömmer jag väl bort vad det är jag är sur på. Haha.
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? Blir väl tjejkompisar.
Har du någonsin masserat någon? Haha, ja.
Vad är du rädd för? Ormar! 
Har någon försvunnit ur ditt liv? Ja.
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? Jaedå.
Önskar du att du var en av motsatt kön? Ibland. Tjejer småtjafsar så ofta och snackar skit. Killar är mer rak på sak. Skulle också vilja ha den egenskapen bland tjejer.
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? Kärlek och kärlek. Gamla kära minnen kan vi väl kalla det istället. Svar ja.
När grät du senast? Oj, tror det var när min kamera blev stulen.
Saknar du en kille just nu? Pass.
Saknar du en tjej just nu? Jag saknar två tjejer som jag träffar allt för sällan p.g.a. att de inte bor i Västerås. Erica och Mimmi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0