ARRRRRRGH

Jag, JAG, av alla människor, ska faktiskt ut ikväll... På halloween!! Jag skojar inte, har verkligen totalt bojkottat den "traditionen" i alla år. Bojkottat maskerader och ja... det mesta i "klä ut sig" väg (undantag utklädnadsshowen, men det är inte samma sak säger vi ;>) Och... Jag har ju faktiskt kvar lite piratgrejer sen dess, så liksom... Jaja, why not. JAG KLÄR VÄL UT MIG DÅÅÅÅ!!! Ville först vara en av de tråkiga som går ut med vanliga kläder, men någon gång ska man väl kunna cross the limits. Maskerad tema på Slisk blir det som gäller ikväll dåååe!

Strax ska jag och Ida åka till och skrämma småbarn, senare luciahäftena (samma sak som jag nämnde i förra inlägget, ni älskar mina upprepningar :>) SEN SÅ!



/R

Kommentarer
Postat av: Matilda

men hallå :( då hade jag ju kunnat ha förfesten igår iaf så hade du kunnat va med.. :( <3

2010-10-31 @ 12:11:17
URL: http://obvious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0