Ååååh

Kommer hem, sliten från jobbet, sliten med träningsvärk, sliten med mitt huvud, etc. Vad väntar på mig då? Jo min favorit american pie film på 6an! :> The Naked Mile, så skön, så rolig, och framför allt, så söööööt! De flesta höjer väl bara på ögonbrynet när jag säger det sista, haha. Med tanke på att det är en American Pie film, med tanke på namnet?! Hähä. Donno, nånting med den som gör den så himla söt (på slutet då alltså) och bra bara ;> Vad det är för något? No idea... Dock kunde det väl dra ner på svordomarna dåee, meeeen ingen film är perfekt (eller jo, kanske, typ, hitta nemo? :>)

Nu ska jag kolla på filmen istället för att skriva här :>

/R


Kommentarer
Postat av: erica

ååh hitta nemo!! <3<3<3<3

2010-10-12 @ 23:20:43
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0